środa, 22 listopada 2017

Porównanie pudełek: SIOSTRY BUKOWSKIE BOX od CHIAS

Małe szwendające się po zębach nasionka chia mają coś w sobie. Już nawet Majowie cenili je, uważając je za podstawę żywienia i środek leczniczy w jednym. Wysoka zawartość omega 3, wapnia, żelaza i błonnika sprawia, że należą one do grupy superfood. Wplatanie ich w swoją dietę będzie nie tylko smaczne, ale  też prozdrowotne. Gotowe rozwiązania z zastosowaniem nasion chia daje nam CHIAS. Ich kombinacje pozwalają uzupełnić energię w ciągu dnia czy ilość białka i węglowodanów po treningu. W dwóch ślicznych boxach Hello Fitness Freak i Hello Beautyful znajdziemy po 6 przekąsek pełnych chia!


niedziela, 10 września 2017

Pole Dance: Sposoby na ślizganie i uzależnienie od gripów

Dziś opowiem Wam o moim największym uzależnieniu... od gripów. Na rynku dostępne jest całe mnóstwo środków, które mogą zdziałać cuda na niepewny chwyt rurki. Jako osoba bardzo niestabilna w głowie i na rurce nie wyobrażam sobie treningu bez wymazania się magnezją od góry do dołu (może to już nawet efekt placebo, niż faktyczna potrzeba). Warto jednak na spokojnie poeksperymentować i przeanalizować to, kiedy i jak ślizgamy. Możliwe, że dzięki temu zaoszczędzimy trochę pieniędzy na różnych specyfikach i poprawimy znacząco chwyt.


czwartek, 24 sierpnia 2017

Pole Jungle Summer Camp 2017 - Przygotowania

Nadszedł ten piękny dzień po tylu miesiącach wyczekiwania! Jutro nie zaloguje się do systemu, nie otworzę skrzynki mailowej, nie sprawdzę Brutto Income. Jutro spakuję resztę gripów, jakieś majtki i pojadę na mój pierwszy 6 dniowy obóz pole dancowy! Będę się kręcić, wdrapywać, łamać kości i robić sobie nowe siniaki z szczerym uśmiechem na twarzy (mam nadzieję). Korzystając z okazji protestowania w praktyce nowości, zapatrzyłam się w swój pierwszy strój, kilka nowych gripów i suplementów, które pomogą mi przetrwać codzienne treningi pole dance, rozciągania, kalisteniki, zajęć tanecznych i gimnastycznych.



sobota, 1 lipca 2017

Przepis "studencki" Couscous z tuńczykiem i szpinakiem NA MYŚLENIE

Dania rybne są chyba dla mnie najmniej lubianą dziedziną w kuchni. Kłopot zaczyna się już w sklepie. Ryby całej nie kupie bo co ja z nią potem zrobię? Wypatroszę? Nigdy, przenigdy! Filet, no okay, pod warunkiem, że nie ma ości. Puszki? Mają skład często tak okropny, że lepiej nawet tego nie wkładać do koszyka. A wędzone nie zawsze są lepsze... Przechowywanie jej w lodówce wiąże się zaś nieprzyjemnym zapachem. Poza tym prawie nigdy nie mam pomysłu co z rybą zrobić, jak już ją mam, tak żebym nie musiała do niej gotować ziemniaków, robić sałatki itp. (takie przyjemności tylko w domu u mamy).

czwartek, 2 marca 2017

Trenuj HIIT - czyli ćwicz mniej a spalaj więcej

Od Nowego Roku minęło już trochę czasu, a co stało się z postanowieniami noworocznymi? Więcej trenować, więcej biegać, więcej się ruszać, chodzić na fitness i być bardziej fit? Jeśli nie zabrałaś się nawet za zrobienie planu treningowego, bo nie wiesz, co będzie najbardziej efektywne, na czym najbardziej opłaca się pocić i jaki trening przyniesie najszybsze rezultaty to jest to post dla Ciebie.


środa, 8 lutego 2017

Ekologiczny mus kokosowy // look food


Dawno temu pewien szaman powiedział mi, że ludziom, którym podoba się zapach i smak kokosa brakuje czułości. Nie wiem czy czegoś mi brakuje... ale w tym poście przedstawiam Wam moje odkrycie kuchenne stycznia - ekologiczny mus kokosowy. Nie jest on wprawdzie tak znany jak olej kokosowy, wiórki koksowe, mleko koksowe, chipsy kokosowe, czy bounty. Niemniej zapachem, aromatem i smakiem wcale nie odbiega innym produktom.



wtorek, 20 grudnia 2016

Twój przewodnik: Szczupło przez święta!

Oprzeć się słodkim świątecznym pokusom nie jest wcale takie proste. I jak tu rozkoszować się świętami bez wyrzutów sumienia? W tym poście znajdziesz przewodnika, który pomoże Ci mimo wszystko zachować linię w tym ciężkim dla nas fitnessowców i dieto-maniaków czasem.