środa, 3 lipca 2013

plan treningowy na 6 dni wg. Tiffany Rothe * FILMY ONLINE *

wszystkie TRENINGI TIFFANY ROTHE są w języku angielskim znajdziecie i je na jej oficjalnym kanale na youtube

Ja opracowałam na swoje potrzeby szybką rozpiskę na partie ciała i poszczególne dni w tygodniu. Na dany dzień otwieram po kolei w kartach każdy trening i jadę z koksem. Niektóre linki mogą nie działać w zależności od kraju w którym się znajdujecie, są powprowadzane blokady, ale zamiast tego można zrobić dodatkowe powtórzenie z innego treningu, myślę, że na efekcie końcowym nie powinno to zaważyć. Poza tym jest zawsze jeszcze chomikuj.


Rozgrzewka i ćwiczenia na poszczególne partie ciała :


Hot Body Warm Up Routine - rozgrzewka

Booty Shaking Waist Workout - boczki talia

Get flat, sexy abs - brzuch

The Bikini Abs Workout - brzuch, talia

Get Your Sexy Back - ćwiczenia całego ciała

Boxer Babe - cardio

Chiseled Chair Challange - ćwiczenia całego ciała

No more back fat - plecy

Small waist, tight butt, thin thighs - talię, pośladki, uda

Burn baby burn, lean sexy biceps - ramiona (biceps)

Sexy, Sensational Shoulders - ramiona

Sexy butt and arm combo - ramiona, pośladki

Mountain Climber Workout - talia, pośladki, brzuch, plecy

Beautiful Booty Workout - pośladki

Ballerina Beauty - "balet dla początkujących"

Stretching cz.1 & Stretching cz.2- rozciąganie
***


Jak ćwiczyć ? 

Plan rozpisany jest na 6 dni, 7 dzień odpoczynek. 
I tak jak to jest w treningach Ewy Chodakowskiej, pierwsze efekty przy zdrowej diecie powinny być widoczne już po 4 tygodniach.




T I F F A N Y R O T H E W O R K O U T S

RECOMMENDED SCHEDULE:

poniedziałek

1. Hot body warmup

2. 10 minute booty shaking workout

3. No more back fat

4. Burn baby burn biceps

5. Beautiful Boody workout

6. Flat, sexy abs


wtorek

1. Hot body warmup

2. Boxer Babe

3. Chiseled Chair Challenge

5. 5 minute Saggy Butt Solution (available on download only) if you don't have it do Sexy Sensational Shoulders.

6. Flat, sexy abs


czwartek

1. Hot body warmup

2. Sexy Summer Workout

3. Small waist,tight but, thin thigh workout

4. Ballerina Beauty

5. No more flabby arms

6. Boobs up, tummy down

7. Strech, meditation, Gratitude


piątek

1. Hot body warmup

2. Boxer Babe

3.  Sexy, sensational shoulders

4. Ballerina Legs

5. 5 minute Saggy Butt Solution (skip this if you do not have it) you can do the Sexy butt and arm combo instead.

5. Bikini Abs Workout

6. Slow, sexy abs

4 komentarze:

  1. Takim treningiem to można się zajechać. Strasznie tego dużo, jeszcze dodatkowo codzienne treningi?
    Muszę trochę popracować nad kondycją.

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=clxKZdc9wBM Stretch, Meditation and Gratitude

    OdpowiedzUsuń
  3. hej,czy mam powtarzać każde ćwiczenie 3 razy? jak radzi Tiffany. czy raz wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Na serio! Lepsze mam samopoczucie! Ja od dawna wiedziałam ,że Tiffany ma świetne filmiki, ale nie potrafiłam jakoś znaleźć ciekawego treningu i logicznie ułożonego treningu z nią właśnie. I wtedy znalazłam Ciebie. Super! Dziękuję! :) :) :) :) . A tak w ogóle to ja nie powtarzam ćwiczeń 3 razy jak mówi Tiffany. Mojej figurze i kondycji, no może także tuszy w zupełności wystarcza naśladowanie całego filmiku.

    OdpowiedzUsuń