środa, 4 grudnia 2013

* 20 FIT artykułów spożywczych * cz. 2

Ostatni, drugi fragment artykułu z niemieckiego magazynu dla amatorów zdrowego stylu życia odżywiania i entuzjastów fitnessu fitnessmagnet. Pierwszą dziesiątkę znajdziecie tutaj:

20 FIT artykułów spożywczych

cz. 1 



Tak samo jak wołowina również i soja musi pochodzić ze zrównoważonej uprawy. Jest ona istną bombą zalet. Zawiera dużo białka, pełne ziarno, antyoksydanty, potas, magnez, żelazo, fosfor i witaminy z grupy B niezbędne składniki dla każdego, kto prowadzi aktywny tryb życia. Te witaminy i minerały pozwalają na zachowanie odpowiednich proporcji w organizmie człowieka – pozwalają przede wszystkim lepiej radzić sobie ze stresem.

133 gram ziemniaka zawiera więcej niż 100% zalecanego zapotrzebowania na beta-karoten. Do tego podczas posiłku przyjmujesz dużą ilość żelaza i witamin. Jest to najlepsza ochrona dla Twoich komórek. Do tego wspierasz swoją regenerację po treningu.

Magiczna 13nastka jest poświęcona najważniejszemu „odchudzaczowi” : wodzie. To ona polepsza koncentracje, hamuje apatyt, troszczy się oczyszczenie organizmu ze spalonych komórek tłuszczowych oraz wypełnia mięśnie. Bez wody byłyby inne produkty praktycznie nieskuteczne. Pij dziennie od 30 do 40 mililitrów wody na każdy kilogram masy ciała.
Mleko zmniejsza magazynowanie tłuszczu i troszczy się o równowagę hormonalną. Przyjmujesz za mało nabiału, to Twoje ciało będzie reagować nerwowo wysyłając hormony, które mają za zadanie zachowywać wapń i tłuszcze.
Jajka są królami pośród dostawców składników odżywczych w kwestii budowy tkanki mięśniowej. Zawierają możliwie największą dawkę witamin i białek, aminokwasów, które są niezwykle ważne dla budowy komórek

Zielona herbata dzięki wartością może zapobiegać nowotworom i chroni przed alzheimerem. Jednocześnie chroni przed wieloma innymi schorzeniami. Prawie tak samo skuteczna jest pochodząca z północnej Ameryki herbata lapacho. Tamtejsi lekarze zalecają ją nawet swoim chorym na raka pacjentom jako wspomagacz przy terapii. Do tego należy też skuteczne spalanie tłuszczu.

Te malutkie fasolki pomogą Tobie dłużej cieszyć się pełnią energii i siłą, jak mało który produkt. Ogromne bogactwo błonnika jak i złożonych (przez co wolniejszych) węglowodanów będą Cię sycić i dawać kopa energetycznego. Do tego czarna fasola dostarcza wielu protein.

Surowce peruwiańskie należą do najlepszych na świecie. A quinoa jest najlepszym dowodem na to. Jest to egzotyczny produkt z pełnego ziarna o lekkim, łagodnym smaku. Do tego zawiera dużo roślinnego białka, błonnika, jaki i witaminy B czy nienasyconych kwasów tłuszczowych.

Oliwy nie może brakować na tej liście. Jest bogata w nienasycone kwasy tłuszczowe i udowodnione działanie przeciwzapalne..

Otrzymujecie 21 gram budujących mięśnie protein na 100 gram mięsa. Mięso z indyka jest doskonałym źródłem witamin z grupy B, w szczególności B12, kwasu foliowego i niacyny. W indyku znajdziemy też potas, cynk, magnez i żelazo. Skład taki wpływa na rozładowanie napięcia nerwowego, rozluźnia mięśnie i przeciwdziała zmęczeniu.

W kolejnym poście pojawią się listopadowi ulubieńcy, oraz dokładne info o świątecznym rozdaniu kosmetyków NIVEA dla moich fanów na facebook'u i czytelników bloga ( :

JeCamiLove


źródła:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz