niedziela, 4 maja 2014

Cel wiosna 3 : "Morderczy Trening" z Moniką Łęczyńską na slank.pl

Dawno nie pisałam już nic o moim obecnym treningu, a trochę się pozmieniało. Pole dance'u mam ostanie 6h z racji chwilowego braku funduszy, ale jak tylko rozprawie się z jedną rzeczą, która pochłania wszystkie moje oszczędności i nerwy wracam  na rurkę. W ramach alternatywy rozciągam się intensywnie w domu, ale o tym co i jak napiszę w kolejnym poście. Dziś chciałabym się pochwalić dodatkowo nową 30dniową  misją treningową "Morderczy trening - zabójcza figura", którą rozpoczęłam 02.05.14 na portalu slank.pl pod okiem trenerki Moniki Łęczyńskiej.

 "Misja dla osób ambitnych, którym niestraszny pot i dla których każdy trening to wyzwanie i pokonywanie własnych ograniczeń. Program Moniki oparty jest na interwałach – dzięki tak skonstruowanym ćwiczeniom z grupy cardio gwarantuje turbo spalanie kalorii i poprawę kondycji a dodatkowe ćwiczenia wzmacniające wpływają korzystnie na kształtowanie sylwetki."



Dzisiaj szczęśliwie przypadł mi rest day, po dwóch treningach 30 minutowych, które obejmują 10 minutową rozgrzewkę i porządny stretching po. Ale postaram się nie pisać jeszcze plusów i minusów całego planu, z podsumowaniem wstrzymam się do końca maja. Tutaj znajdziecie zaś którtki filmik z opisem treningu.

 
 Zdjęcia pochodzą ze strony slank.pl

"Nastaw się na spory wysiłek podczas treningów oraz przełamywanie własnych barier. Pamiętaj, no pain, no gain!Zaangażuj się na 100 procent a Twoja praca przez te 30 dni zaowocuje świetnymi rezultatami. Realizacja całego planu zapewnia „podkręcenie” metabolizmu, błyskawiczne spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawę kondycji i wydolności."


A tutaj mały preview tego co zobaczycie za miesiąc na moim blogu:


Już się cieszę na to jak będę miała wykończoną tą tabelkę. Będą tam wszystkie treningi, które wykonałam podczas misji moje rozciąganie i dodatkowe ćwiczenia. Niektóre również sobie modyfikuję dodaję obciążenie, albo wysoki w zależności od tego jaki mam dzień i jak się czuję.

A co Wy robicie w tym miesiącu dla siebie?


4 komentarze:

  1. W maju? Wracam do regularnych treningów, bo kwiecień był pod tym względem kiepski. Mam cel - > ujędrnić nogi i chociaż to na dłuższą metę jest, to po miesiącu powinny być już efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda , że trzeba się tam logować wole pozostawać anonimowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomba wycisk ! :)
    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I have just installed iStripper, so I can watch the sexiest virtual strippers on my taskbar.

    OdpowiedzUsuń